امام جمعه بندرعباس گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب عزت و عظمت ملت‌های مسلمان شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: امروز ورق برگشت و رویکرد مقاومت به دفاع مشروع تبدیل شد.

او گفت: شکست صهیونیست‌ها شکستی غیر ترمیم است، زیرا این رژیم توان مقاومت هم دیگر ندارد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان  گفت: عملیات طوفان الاقصی محاسبات صهیونیست‌ها را کاملا بر هم زد و نشان داد هر کشوری که با قدرت رسانه‌ای به آن‌ها تکیه کرده، فنا پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به اینکه معجزه مقاومت در برابر سازش در فلسطین اشغالی را به خوبی دیدیم گفت: نظریه مقاومت قدرتمند‌تر از نظریه سازش است چرا که امروز فلسطینیان به اهداف خود رسیدند.

او گفت: بزرگترین برکت عملیات طوفان الاقصی این بود که سرزمین‌های اشغالی فلسطین از زیر یوغ ۷۰ ساله جنایت‌های رژیم صهیونیستی خارج شد.

امام جمعه بندرعباس در بخشی از سخنان خود به هفته انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: نقش مربیان در تربیت فرزندان جامعه بی بدیل است و همراهی اولیا آن را کامل‌تر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: برای اینکه بتوانیم نسلی پاک و سازنده تحویل جامعه دهیم باید انجمن‌های اولیا و مربیان را تقویت کنیم.

او همچنین با گرامیداشت روز دامپزشکی به فعالان این عرصه آنان را سربازان گمنام حوزه سلامت نامید وگفت: سلامت غذایی جامعه در گرو حضور فعال آنان است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته تربیت بدنی به فعالان این عرصه گفت: ورزش امری ضروری است و موجب نشاط و سلامت جامعه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: ورزش موجب پیشگیری از اعتیاد می‌شود و تاثیر مثبت بر اخلاق افراد دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.